❤CunnaHassan❤ | Follow or Dashboard
Take a Breath

cutisemcutisemcutisem
Tuesday, November 29, 2011 | 11/29/2011 01:40:00 PM | 0 comments

hey hoi hai :)

sekarang aku tgh cuti sem , dari 16 nov aritu sampailah bulan satu nanti .
bayangkanlah ape yg aku nak buat sepanjang cuti ni . takan nak bercucuk tanam ? oh , tidak . tangan aku ni tak cukup panas nak bercucuk tanam . nt semua tumbuhan segan-2 nak bertumbuh .

cuti sem yg sekejap ni boleh terasa lame sbb aku boring giler duk kat rumah ni , taktau nak buat ape .
hari-2 aku buat keje yg same . malam-2 tak tidur sampai pagi , lepas tu pagi-2 terus kemas rumah , tghhari baru rilex sikit , petang-2 tgk NADA CINTA , malam ngadap lappy sampai pagi .


sebelum cuti sem aritu , aku lah org yg paling tak sabar nak cuti sem.
biler dah cuti , aku plak yg tak sabar nak habis cutisem ni .
kat sana taklah bosan , ade kawan-2 .
kat sini terasa bosan sgt sbb kawan-2 tade .
rindu dorang lah .
sayangg korang sgt-2 .



p/s : bila filem OMBAK RINDU ditayangkan ? tak sabar nak tgk ni :)

| Older Post | | Newer Post
Disclaimer

Photobucket

hello ! welcome :)
im CunnaHassan,
the little boss of this blog.
sila tinggalkan jejak kamu.
kite akan follow kamu balik . promise !

Navigations

Entries About Links

Past Entries

Are you sure you want to turn back the time and read about my past?

March 2011
April 2011
August 2011
September 2011
October 2011
November 2011
December 2011



lalala





Credit