❤CunnaHassan❤ | Follow or Dashboard
Take a Breath

dua ribu dua belas :)
Saturday, December 31, 2011 | 12/31/2011 09:53:00 AM | 0 comments

hari ni dah 1 JANUARI 2012 kan ?

cepat nya masa berlalu kan . err .

hai dan assalamualaikum :)

sekejap je kita dah ber-tukar tahun .
dari 2011 ke 2012 .
bila NEW YEAR je , semua orang sibuk-2 cakap pasal azam kan .
aku pung ade azam jugek ler . heh .
tapi azam aku dari dulu sampai sekarang tak berubah-2 sampai bila-2 . hewhew~

azam aku nak jadi jutawan . kenapa ?
sebab memang cita-2 aku nak jadi  jutawan . hehe .
dan azam tu jugak akan mnjadi azam aku tiap-2 tahun sbb tak pernah tercapai-2 pun lagi .
haihh . bile lah aku nak jadi jutawan ni kan . hm .

okie . secara tak langsung , aku pun dah masuk umur 19 tahun . hehe .
cepat pulak rasa tua nyer .
tapi ketinggian tetap tak naik-2 , makin merendah pulak aku rasa .

sekarang dan dulu
nampak tak gambar tu ? heh .
makin merendah kan ? haihh .
ok . selamat malam .
dan selamat tahun baru .

p/s : tahun BARU nih , mesti semua kene BARU kan . pakwe kene BARU jugak ke ? muehehe :)

| Older Post |
Disclaimer

Photobucket

hello ! welcome :)
im CunnaHassan,
the little boss of this blog.
sila tinggalkan jejak kamu.
kite akan follow kamu balik . promise !

Navigations

Entries About Links

Past Entries

Are you sure you want to turn back the time and read about my past?

March 2011
April 2011
August 2011
September 2011
October 2011
November 2011
December 2011



lalala





Credit