❤CunnaHassan❤ | Follow or Dashboard
Take a Breath

al-kisahh~
Monday, December 19, 2011 | 12/19/2011 10:44:00 PM | 0 comments
hai dan assalamualaikum :)


 akhirnya , minggu lepas aku dapat jugak tengok cerita OMBAK RINDU ni . muehehe :) orang lain semua dah tengok , aku jer yg ter-kedek kedek baru nak pergi tengok . kesian kat aku kan .

demam-2 pun , aku redah jugak nak pergi tengok cerita ni punyer pasal . nasibbaik cerita ni tak mengecewakan aku :)

aku pergi dengan mak dan ayah aku . aku BETTING dengan ayah aku yang aku TAKKAN nangis tengok cerita ni . last-2 , airmata guwa jatuh ber-cucuran lahh . pheww~ aku nangis-2 peluk mak aku tanak bg ayah aku tawu aku nangis . HAHA . last-2 kantoi jugekk . nyesal aku betting dengan ayah aku . aku kene belanja makan . heh .


menunggu cerita SATU MALAM KUBUR BERASAP keluar pulakk :)

| Older Post | | Newer Post
Disclaimer

Photobucket

hello ! welcome :)
im CunnaHassan,
the little boss of this blog.
sila tinggalkan jejak kamu.
kite akan follow kamu balik . promise !

Navigations

Entries About Links

Past Entries

Are you sure you want to turn back the time and read about my past?

March 2011
April 2011
August 2011
September 2011
October 2011
November 2011
December 2011



lalala





Credit